Hejsan =)

Hejhej!
Jag är, som bloggens namn avslöjar, en liten tjej. Mitt namn är Julia, jag är femton år och jag gillar att skriva. På denna blogg tänkte jag publicera mina texter som oftast är noveller. Läs gärna och lämna kommentarer :) Jag läser gärna era bloggar och texter också :)

Mitt mål med denna blogg är väl att folk ska läsa mina texter och om jag har riktigt tur så kanske någon tidning eller liknande vill publicera dem, men det är bara drömmar. Så bra är jag ju inte :)

Jag läser igenom mina texter och rättar efter jag skrivit dem, dock är jag kanske inte så bra på detta så stavfel lär förekomma, rätta gärna dessa ^^ Såväl positiv som negativ kritik är bra så kritisera på ^^

Troligtvis lär detta aldrig hända men om jag får tillräckligt många besökare så kanske det kan bli lite skrivartävlingar här också ;)

Det var allt jag hade att skriva nu, hoppas ni läser ^^

Lägger till en sak: jag är inte så välbekant med blogg.se så detta lär knappast bli någon proffsblogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0